رایحه ظهور در مصر پیچید / نگاهی به سفر مهم دکتر احمدی نژاد به مصر

طلــــوع ســتـــــــــــاره

اللهم عجل لولیک الفرج

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ طلــــوع ســتـــــــــــاره خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

مصر یکی از مهمترین مناطق دنیای اسلام در زمان گذشته و عصر حاضر می باشد ، مجاورت مصر با رژیم اشغالگر ، بعنوان کانون فتنه و فساد در جهان اسلام  و وجود میلیونها جوان انقلابی برانگیخته که آرمان رهایی قدس برایشان بسیار مهم است موجب شده تا مصر به کانون توجه جبهه حق و باطل و ایضا به کانون درگیریها و تنش های مستمر بخصوص بعد از انقلاب مردمی آن تبدیل گردد ، از این رو می توان سفر دکتر احمدی نژاد بعنوان رئیس جمهور ایران اسلامی را امری فوق العاده مهم ارزیابی کرد که وحشت آن تحرک نیروهای شیطانی آشکار و نهان را در پی داشته است.

چرا دشمنان برای ایجاد تنشهای مستمر در مصر اصرار دارند؟

مصر در آینه روایات عصر ظهور چگونه به تصویر کشیده شده است؟

اهمیت فوق العاده سفر ایرانیان زمینه ساز  به مصر در چیست؟

راز تمرکز عجیب دشمنان بر مصر چیست؟

سخنان مهم حضرت امام(ره) و امام خامنه ای(مدظله) در مورد مصر

استقبال قابل انتظار مردم مصر از احمدی نژاد

یک سلفی مصری خطاب به احمدی نژاد : دیدار بعدی ما در قدس!

پیش بینی روند تحولات آتی مصر

مصر یکی از سرزمین های مهم اسلامی می باشد ، در زمان ظهور ، تنشها ، اختلافات و درگیریها  متعددی در مصر در آستانه ظهور گزارش گردیده است ، از حرکت مردمی بر علیه حاکمان تا فروپاشی حکومت و قتل حاکم مصر و عبور سپاهی از مصر از سمت مغرب و شمال آفریقا که بنابرروایات راهی سرزمین شام می باشد و جنایات بسیاری در مصر مرتکب خواهد شد. بنا بر فرموده روایات مصر در هنگم ظهور نه تنها مقاومتی در برابر سپاه امام زمان(عج) نخواهد داشت که بنا بر پیش بینی ها به استقبال این سپاه الهی رفته و از آنها با آغوش گرم پذیرایی خواهد کرد.



بررسی پیش بینی روایات و همچنین وجود برخی واقعیات ، بنیانگذاران رژیم منحوس اسرائیل را بر آن داشته تا از ابتدا با توجه به اهمیت مصر تلاش کنند تا کمربند امنیتی مهمی در مرز با مصر ایجاد نمایند و اینگونه بود که علی رغم وجود پتانسیلهای عظیم قیام و مقاومت در مصر بالاخره توانستند با توطئه های رنگارنگ مزدوران خود را بر این کشور اسلامی حاکم کرده و تا دهها سال خیالی آسوده داشته باشند.

اما از سویی دیگر حضرت امام(ره) بعنوان بنیانگذار نهضت جهانی اسلامی از ابتدا با توجه به نقش بی بدیل مصر در جهان اسلام ، مردم این کشور را دعوت به حضور در صحنه و انقلاب و مبارزه با مزدوران آمریکا می نمود :

 


 

و من اميدوارم ملت‌هاي ديگر نيز توجه كنند و اقتدا بكنند به ملت ايران، ملت مصر اعتنا نكند كه اين حكومت جائري كه اعلام مي‌كند هر كس از اسلام نامي ببرد محكوم مي‌كنيم، بدانيد كه اسلام در مصر در خطر است و واجب است بر زن و مرد مصري كه قيام كنند و اين تفاله‌هاي آمريكا را سركوب كنند...»

و این کشاکش و رویارویی در مصر میان انقلابیون طرفدار اسلام ناب و ایران(که عملاً هیچ رابطه ای با مصر نداشت) با مزدوران استکبار(که به طور کامل بر مصر حکومت می کردند) به نفع استکبار و به ضرر جبهه حق ادامه داشت تا اینکه با آغاز بیداری اسلامی ورق برگشت ، مزدوران به زیر کشیده شدند و انقلابیون علی رغم وجود تنشهای بسیار و علی رغم وجود افکار و عقاید متنوع و گاه متناقض بر مصر مسلط شدند ، دیوار بی اعتمادی بین ایران و مصر فرو ریخت و زمینه آغاز ارتباطی تاریخی که اگر روی دهد و اگر برقرار شود می تواند تمام معادلات را به نفع جبهه حق تغییر دهد به وجود آمد ، حقیقتی که ولی امر مسلمین(مدظله) در طی خطبه های متعدد در طول بیداری اسلامی به طور ویژه با خطاب به ملت مسلمان مصر بدان پرداخت و اهمیت فوق العاده مصر را آشکار ساخت :

 


 

امروز بیش از خود مسئولان فراری تونس و مسئولان مصری، اسرائیلی‌ها نگران این حوادث هستند. دشمنان صهیونیسم بیش از همه نگرانند و می‌دانند که اگر مصر از هم‌پیمانی آنها دست بکشد و در جایگاه حقیقی خود قرار بگیرد چه اتفاق عظیمی در این منطقه خواهد افتاد و پیش‌بینی‌های امام بزرگوار ما تحقق پیدا خواهد کرد لذا حوادث فوق‌العاده مهم است.

اما علی رغم به زیر کشیده شدن مزدوران استکبار ، هنوز یک تهدید بالقوه برعلیه ارتباط استراتژیک شدن مصر و ایران وجود داشته و دارد و آن تفکر متحجر سلفی گری وهابی وابسته به عربستان می باشد که به شدت از گسترش شیعه وحشت داشته و مخصوصاً پس از بهار بیداری اسلامی تمام توان خود را در سراسر خاورمیانه برای مقابله با تشیع حتی با جنایات وحشتناک بکار گرفته است.

 



در طی سفر بی سابقه دکتر احمدی نژاد به مصر که اهمیت فوق العاده بالایی داشت ، دشمنان با برنامه ریزی چندماهه به مقابله با این رویداد مهم رفتند ، ایجاد تنش های خونبار چندهفته گذشته در مصر ، ترویج شیعه هراسی و تنفرزایی  و تخریبات گسترده در میان بزرگان دینی و خواص و مطالبه موضعگیری بر علیه تشیع که به زشتی خود را در کنفرانس خبری شخصیتهای الازهر نشان داد ، برگزاری تجمعات و اعتراضات و ... از آنجا نشات می گرفت که دشمنان به خوبی دریافته اند که انقلاب اسلامی با فطرت ملتها ارتباط می گیرد و نفوذ یافته و گسترش پیدا می کند. در واقع دشمنان با پیش بینی استقبال پرشور از نماینده ایران اسلامی که دو سال قبل توسط ولی امر مسلمین(مدظله) در سفر قم نیز پیش بینی شده بود ، به تکاپو و تقلا افتادند و موج تخریب را براه انداختند ، هرچند نتوانستند موفقیت چندانی بدست آورند.





 

 

یک شهروند مصری ظاهراً سلفی خطاب به احمدی نژاد : دیدار بعدی ما در قدس!

استقبالهای خودجوش مردمی ، علی رغم تخریبهای گسترده و نبود برنامه مشخص دیدار نشان داد که اولاً هیئت ایرانی و دکتر احمدی نژاد به خوبی توانستند علی رغم تمام محدودیتهای به تاثیرگذاری بپردازند و اهداف سفر را محقق کنند ، جمله یک شهروند مصری ظاهراً سلفی به احمدی نژاد که قرار دیدار بعدی با او را در قدس می گذارد! به خوبی نشان داد که وحشت دشمنان از اتحاد استراتژیک مصر و ایران کاملاً بجا و صحیح بوده و برنامه های پیشگیرانه موفقیت چندانی نداشته است.

اما روند تحولات به کدام سو خواهد رفت ، آیا سفر ایرانیان زمینه ساز خواهد توانست توطئه های دشمنان برای اختلاف بین دو ملت بزرگ جهان اسلام را خنثی کرده و با اتحاد آنها بر علیه اسرائیل تحولات جاری را به نقطه ای بی بازگشت برساند؟ از میان تفکر اسلام انقلابی و سلفی ها کدامیک خواهند توانست بر مصر حاکم شود؟ آیا غربزدگان مزدور خواهند توانست مقاومت دولت اسلامی مرسی را بشکنند و بار دیگر قدرت را در دست گیرند یا تحولات سمت و سوی دیگری خواهد یافت؟ همه چیز به انتخاب مردم بستگی دارد ، اما در این میان باید پذیرفت که دولت مرسی راه بسیار سختی در پیش دارد ، امتیاز دادن مصلحتی به سلفی ها و داشتن حمایت آنها  برای مقابله با هجمه سنگین غرب گرایان تا کجا ادامه خواهد یافت ، آیا مرسی خواهد توانست با غلبه بر غربگرایان به رویارویی با سلفی های تندرو برود ، آیا دشمنان در فکر نابودی فیزیکی رهبران مصر هستند و یا آنچنان که روایات پیش بینی می کنند و ولی امر مسلمین نیز هشدار دادند  نیروهای خارجی  را برای مهار این انقلاب جان سخت  تجهیز خواهند کرد ؟ باید منتظر ماند و دید ، همه چیز به اراده ملت مصر بستگی دارد...

















نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:,

] [ 15:10 ] [ حسیــــــــن ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه